سردار بختیاری در آغوش شیرمردان و شیرزنان دیار خود
پایگاه فرهنگی شهرستان اندیکا
پایگاه اطلاع رسانی اندیکا

امروز 18/3/92 محسن رضایی کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری و فرزند مسجدسلیمان در جمع همشهریان خود که از ساعتها قبل از در دروازه های شهر به استقبال ایشان نشسته بودند حاضر شد و به شور و هیاهوی وصف ناپذیر مردم پاسخ گفت .محسن رضایی در ابتدا این دیدار گفت :افتخار می کنم فرزند مسجدسلیمان و ایل بختیاری هستم و اینک با دست پر و مطالعه و با برنامه جلو آمده ام و اهل شعار هم نیستم و به قول همه مردم بختیاری می گویم مرد هست و عملش.

وی افزود آنانی که دستان عشایری را به سخره می گیرد بدانند دستان ما به بلندای زردکوه است . وی افزود با همین دستان بلند مان فقر و بیکاری و را در این کشور ریشه کن می کنیم.

به احزاب و  به جناح اصولگرا و اصلاح طلب احترام می گذارم اما آمده ام حق مردم ،بانوان ،جوانان،فرهنگیان،کارگران،کشاورزان و حق اقوام ایران را به آنها بر گردانم.

وی افزود امروز با یک جناح نمی شود کشور را اداره کرد شما در مناظره دیروز دید که همه از جناح و حق خودشان دفاع می کردند پس حق مردم ایران چه می شود؟هر کسی از خودش دفاع می کرد که من در گذشته چه کرده ام.

محسن رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به همشهریانش گفت :مشکلات این شهر مانند بیکاری و فقر را سامان می دهم.و دوباره مسجدسلیمان می تواند اولین ها باشد.

وی افزود یک عده می گویند همه چیز خوب است و عده ای سیاه نمایی می کنند هر دو ظلم می کنند.من دنبال سیاه زدایی و راه علاج مشکلات هستم.

مسئله اقتصادی هم باعث حمایت از جمهوری اسلامی می شود و هم زندگی مرد را سامان می دهد.

در پایان محسن رضایی در جمع صمیمانه مسجدسلیمانی های حاضر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان گفت:خودتان را برای پیروزی های بزرگ در آینده آماده کنید.ما برای پیروزی آمده ایم برای شعار دادن نیامده ایم.من افتخار می کنم فرزند شما و سرباز ملت هستم و با پشتوانه رهبری و به یاری خدا پیروزی های بزرگی را برای ملت ایران به ارمغان خواهیم آورد.

393W1516

CIMG0059

 

DSC02995

DSC03063


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:محسن,رضایی,
ارسال توسط

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 166
بازدید دیروز : 117
بازدید هفته : 1593
بازدید ماه : 2898
بازدید کل : 84659
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1