نمایندگان لنجان، دزفول و الیگودرز مردم بختياري را به حفظ آرامش و قانون دعوت کردند
پایگاه فرهنگی شهرستان اندیکا
پایگاه اطلاع رسانی اندیکا
نماینده لنجان، مردم بختياري را به حفظ آرامش و قانون دعوت کرد
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن محکوم کردن سریال موهن "سرزمین کهن"، از همه مردم انقلابی و ولایتمدار بختیاری تقاضا می کنم از تجمعات خیابانی که باعث متشنج شدن اوضاع می شود، خودداری کنند.

به گزارش آژانس خبری بختیاری (ایبنانیوز)، مجید منصوری بیدکانی در گفتگو با خبرنگار ایبنانیوز، با بیان این مطلب، افزود: بنده و دیگر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، از طریق مراجع قانونی پیگیر مسأله هستیم و از مسئولین صداوسیما توضیح خواسته ایم و آنها نیز در حال پاسخگویی هستند. پاسخ به اینگونه اقدامات و بی حرمتی ها، قطعاً باید از طریق مبادی قانونی پیگیری شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: این کشور از اقوام مختلف تشکیل شده و حرمت اقوام باید حفظ شود و هرگونه اهانت به اقوام ایرانی از جمله کرد، لر، ترک، بلوچ، عرب و... برخلاف مصالح عمومی و نقض قانون است و صداوسیما نیز باید پاسخگو باشد.

منصوری بیدکانی به خبرنگار ایبنانیوز گفت: دشمنان به دنبال سوءاستفاده از تجمعات صورت گرفته توسط مردم غیور بختیاری هستند و می خواهند شور و حماسه حضور مردم در راهپیمایی ضد استکباری 22 بهمن را خدشه دار کنند. هرچند برخی حرکات نسنجیده و پخش سریال موهن سرزمین کهن باید توسط مسئولین صداوسیما پاسخ داده شود ولی مردم نیز مدنظر داشته باشند که کشور ما در این برهه نیازمند وحدت و همدلی است. بر این اساس  از هم تباران عزیز و غیرتمند خودم انتظار دارم با عنایت به پیگیری های قانونی صورت گرفته، از هرگونه تجمع غیرقانونی خودداری کنند.
 
نماینده دزفول، مردم بختياري را به حفظ آرامش و قانون دعوت کرد
نماينده مردم دزفول در مجلس شوراي اسلامي گفت: ضمن محکوم کردن سریال موهن "سرزمین کهن"، از مردم ولایتمدار و ميهن دوست بختیاری تقاضا می کنم از تجمعات خیابانی که باعث تشنج اوضاع می شود، خودداری کنند.

به گزارش آژانس خبري بختياري (ايبنانيوز)،‌ عباس پاپي زاده در گفتگو با خبرنگار ايبنانيوز،‌ با بيان اين مطلب،‌افزود: موضوع به صوت جدي از طريق مجاري قانوني در حال پيگيري است و من و دوستانم در مجلس به عنوان نماينده مردم،‌ موظفيم مطالبات و اعتراضات به حق مردم را پيگيري كنيم.

پاپي زاده گفت: از مسئولان صداوسيما انتظار مي رود طبق منويات مقام معظم رهبري، حفظ وحدت را در اولويت قرار دهند و همچنين از مردم فهيم و غيور بختياري نيز انتظار داريم همچون هميشه حافظ منافع ملي كشور باشند و آرامش خود را حفظ كنند.

نماينده دزفول در گفتگو با ايبنانيوز تأكيد كرد: در حال پيگير هستيم و با هيچ كس تعارف نداريم و اين اطمينان را به مردم مي دهيم كه تا حصول نتيجه، كوتاه نخواهيم آمد و از مردم نيز مي خواهيم كه تحمل كنند تا اين پيگيري هاي قانوني به نتيجه برسد و از حركات ناسنجيده نظير تجمعات خياباني خودداري كنند.
 
نماينده اليگودرز،‌ مردم بختياري را به حفظ آرامش و قانون دعوت كرد
نماینده مردم اليگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن محکوم کردن سریال موهن "سرزمین کهن"، از همه مردم فهيم، غيور،‌ انقلابي و ولایتمدار بختیاری تقاضا می کنم از تجمعات خیابانی خودداری کنند و منتظر نتيجه پيگيري هاي قانوني نمايندگان مجلس بمانند.

به گزارش آژانس خبری بختیاری (ایبنانیوز)، محمدتقي توكلي در گفتگو با خبرنگار ایبنانیوز، با بیان این مطلب، افزود: بلافاصله پس از پخش قسمت سوم سريال موهن "سرزمين كهن"، اينجانب و ديگر دوستانم در مجلس شورای اسلامی، اين عمل را محكوم كرديم و ضمن ارائه تذكر هاي جداگانه و مكرربه رئيس سازمان صداوسيما،‌ نامه اي را در محكوميت اين سريال تهيه و ارسال كرديم. 

اين عضو مجمع نمايندگان استان لرستان افزود: بطور جدي از طریق مراجع قانونی پیگیر مسأله هستیم و از همه مردم فهيم، غيور،‌ انقلابي و ولایتمدار بختیاری مي خواهم صبر كنند تا پاسخ به اینگونه اقدامات و بی حرمتی ها، از طریق مبادی قانونی پیگیری شود.

محمدتقي توكلي به خبرنگار ایبنانیوز گفت: دشمنان به دنبال سوءاستفاده از تجمعات خياباني صورت گرفته توسط مردم غیور بختیاری هستند و می خواهند شيريني راهپیمایی ضد استکباری ۲۲ بهمن را در كام ما تلخ كنند. از سوي ديگر پخش سریال موهن سرزمین کهن آن هم در آستانه جشن پيروزي انقلاب، ‌يك حركت غير قابل قبول بود و مسئولان صداوسیما بايد پاسخگو باشند و جبران كنند. 

نماينده اليگودرز گفت: مردم متدين، ‌ولايتمدار و ميهن دوست بختياري هميشه مدافعان راستين اين مرز و بوم بوده اند و در برهه هاي مختلف تاريخ افتخار آفريده و ايران را نجات داده اند و افتخارات مردم بختياري بر هيچ كس پوشيده نيست لذا در اين برهه كه کشور ما بيش از پيش نیازمند وحدت و همدلی است، از هم تباران ولايتمدار و ميهن دوست خودم مي خواهم منتظر نتيجه پیگیری های قانونی صورت گرفته، باشند و از برگزاري هرگونه تجمعات خودداری کنند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 117
بازدید هفته : 1446
بازدید ماه : 2751
بازدید کل : 84512
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1